Associació Leader Ponent
L'Associació Leader de Ponent té obert el procés de selecció per a la contractació de 2 perfils: un/a gestor/a administratiu/va i un/a tècnic/a de projectes, durant 1 any*.
Els requisits mínims per accedir a les ofertes de treball són:
- a) Tenir més de 16 anys i ser menor de 30.
- b) Estar registrades en el Fitxer del Sistema Nacional de Garantia Juvenil amb la condició de persona beneficiària.
c)Estar desocupades i inscrites a l'Oficina de Treball corresponent del Servei Públic d'Ocupació de Catalunya com a persones demandants d'ocupació no ocupades (DONO).
d)Acreditar la possessió d'un títol universitari.
- e) Complir els requisits que exigeix la modalitat de contracte de treball formatiu per a l’obtenció de la pràctica professional en el moment de la seva signatura, entre els quals hi ha el següent “el contracte de treball per a l'obtenció de pràctica professional haurà de concertar-se dins dels tres anys, o dels cinc anys si es concerta amb una persona amb discapacitat, següents a la terminació dels corresponents estudis”.
- f) Titulació acadèmica:
-Enginyeria tècnica industrial, equivalent o superior.
-Enginyeria tècnica agrícola, forestal, equivalent o superior.
-Grau en Ciències Ambientals, equivalent o superior.
-Grau en Geografia, Medi Ambient i Planificació Territorial, equivalent o superior.
-Grau en Economia, Administració i Direcció d'Empreses o similars.
- g) Possessió del Nivell C1 de Català o equivalent.
L'anunci i les bases reguladores es poden trobar a la Seu electrònica de l'Associació Leader de Ponent: https://tauler.seu.cat/pagDetall.do?idEdicte=7976100061_1704811330694&idens=7976100061
La data límit per a la presentació de la documentació requerida és fins el 19 de gener de 2024.