Temporada de piscines 2026
DILLUNS 15 JUNY 2026
Dates:
Del 20 de juny al 30 d’agost de 2026
Horari: de dilluns a diumenge, de 12 a 20 h
Abonaments i entrades:
- Abonament individual: 40 €
- Abonament familiar a partir de 4 membres: 35 € per persona
- Família nombrosa o monoparental: 30 € per persona
- Paquet de 10 sessions: 20 € per persona
- Nens de 0 a 3 anys: gratuït
- Abonament persones més grans de 65 anys: gratuït
- Entrada diària: 4 € per persona
Els alumnes de la ZER Ondara (Barbens i Tornabous) i els seus tutors podran accedir a les piscines dels dos pobles amb el seu abonament.
Venda d’abonaments o paquets de 10 sessions: en horari d’atenció a les oficines de l’Ajuntament (de dilluns a divendres d’11 a 14 h). Es podrà fer el pagament amb targeta de crèdit. Les persones més grans de 65 anys cal que vinguin a recollir l’abonament gratuït.
Venda de les entrades diàries: a la mateixa piscina.
Cursets de natació i aquagym
Natació
Edats: d’I3 a 6è
Dates: des del 29 de juny fins al 31 de juliol
Horaris: de dilluns a divendres de 16 a 17.30 h
Preus: 1 setmana 32 € / 2 setmanes 53 € / 3 setmanes 69 € / 4 setmanes 84 € / 5 setmanes 100 €
Aguagym
Dates: des del 30 de juny al 30 de juliol
Horaris: dimarts i dijous de 15.15 a 16.15 h
Preu únic: 50€
Gestió i inscripció cursets de natació i aquagym: Consell Esportiu del Pla d'Urgell https://ceplaurgell.cat/
Control d’accés
A l’entrada de la piscina es farà un control d’accés en què caldrà ensenyar l’abonament o adquirir l’entrada diària. No es permetrà l’entrada a cap persona que no compleixi aquestes condicions. Cal recordar que els infants menors de 12 anys han d’anar acompanyats per un adult.